Доставка і оплата

Шановний користувачу

Відповіді на всі питання, пов’язані з доставкою Ви можете отримати, зателефонувавши за телефоном +38 (050) 2399188, +38 (097) 1250455, +38 (096)7391977

Після оформлення замовлення на сайті  PRO-FASHION.COM.UA, з Вами зв’яжеться персональний консультант для уточнення деталей замовлення та вибору найбільш підходящих способів оплати і доставки.

Якщо протягом доби з Вами не зв’язалися, значить замовлення не було отримано або ж Ви вказали невірні дані в реєстраційній формі. В такому випадку, спробуйте продублювати замовлення або передзвоніть нам за телефоном +38 (050) 2399188.

ОПЛАТА

Грошовий переказ  після підтвердження замовлення на Вашу електронну скриньку будуть вислані реквізити на оплату. Обраний спосіб грошового переказу (Western Union і т.п.) повинен бути узгоджений з Вашим персональним консультантом.
–  LiqPay  (термінові грошові перекази за допомогою мобільного телефону). Детальна інформація про послугу за посиланням:   https://liqpay.ua/

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ 

Доставка здійснюється  після підтвердження замовлення і 100% передоплати  (крім випадків отримання товару післяплатою), за адресою, вказаною при реєстрації:

  • Доставка по Україні здійснюється Новою поштою
  • Доставка здійснюється на умовах 100% передоплати або післяплатою (оплата при отриманні)
  • Замовлення відправляється після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок, або в інший зручний день
  • Вартість доставки товару в населений пункт покупця оплачується покупцем при отриманні вантажу в службі доставки за діючими тарифами

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ 

  • Якщо не підійшов розмір або не сподобалася модель – ми приймаємо товар на обмін або повернення, але доставку оплачує клієнт.
  • Якщо повернення відбувається з нашої вини (неправильна комплектація, заводський брак), ми зробимо обмін і оплатимо транспортні витрати.
  • Товар повинен бути з упаковкою, не мати слідів шкарпетки і прання.
  • Термін повернення обмежений 30 днями з моменту отримання замовлення.
Увага! Повернення товарів з категорії “Акції та розпродажі” обмежений терміном – 14 днів з моменту отримання замовлення.
 
Якщо ми оплачуємо доставку (наприклад, в разі браку товару), то обмін здійснюється тільки на таку ж модель і розмір. У разі дозамовлення зворотна доставка проводиться за рахунок клієнта.
 

Що в цьому випадку робити

  • Напишіть нам лист на електронну пошту profashionu@gmail.com з описом причини повернення або обміну.
  • При необхідності прикріпіть до листа на ел. пошту фотографію шлюбу або накладної з переліком товарів (при помилку комплектації).
  • Вкладіть в посилку записку з номером контактного телефону і описом шлюбу.
  • Після відправки напишіть на електронну пошту номер посилки. Ми зв’яжемося з Вами після отримання. Не відправляйте післяплатою або зі зворотним доставкою.
  • Умови повернення та обміну, відносяться тільки до покупців з України (тільки в разі виробничого браку). Повернення або обмін для покупців з інших країн проводиться за їх рахунок.